دانلود MORTAL KOMBAT X v1.11.1 بازی مورتال کمبت ایکس اندروید – همراه دیتا + مود

دانلود MORTAL KOMBAT X v1.11.1 بازی مورتال کمبت ایکس اندروید – همراه دیتا + مود

“MORTAL KOMBAT X” یک بازی فوق العاده زیبا و می باشد که سرانجام پس از مدت ها انتظار برای اندروید منتشر شد و توانست در مدت کوتاه عرضه خود در فروشگاه گوگل پلی امتیاز بی نظیر ۴٫۷ را کسب کند که همین کافیست تا بدانید که با یک شاهکار به تمام معنا طرف هستید و بس! تیمی از بزرگترین رزمندگان مورتال کمبت را کنار هم جمع آوری کنید و در وحشیانه ترین مبارزاتی که بر روی کره زمین انجام می شود شرکت کنید و برای بقای خود تلاش کنید.

 

همه چیز عالی است و گرافیک نسل بعدی بر روی گوشی ها و تبلت های اندروید شما را شگفت زده خواهد کرد! با استفاده از سیستم مبارزه ای جدید، آیتم های فوق العاده و مصنوعات جنگی جدید مبارزه ای را تجربه خواهید کرد که تاکنون هیجان آن را در هیچ بازی دیگری تجربه نکرده اید و نخواهید کرد! این بازی هنگامی که شما فن معروف قهرمان خود را استفاده می کنید اشعه ایکس نمایان می شود و شما می توانید مشاهده نمایید که چگونه استخوان های حریف در بدنش خورد خواهد شد! این فنی است که همیشه در سری بازی های مورتال کمبت مورد استفاده قرار می گیرد و جذابیت بی نظیری به بازی افزوده است که بازیکنان را شگفت زده خواهد کرد!

با استفاده از قابلیت بازی MORTAL KOMBAT X می توانید با سایر بازیکنان از سر تا سر دنیا به رقابت بپردازید و برنده مسابقات مختلف و جوایز هفتگی که به شما تعلق خواهد گرفت شوید! در نسخه اندروید این بازی همانند نسخه ایکس باکس شاهد حضور شخصیت های نادر و کمیاب نیز می باشیم که خود بی نظیر است و بازیکنان را برای ادامه بازی تشویق می کند. اگر شما هم به دنبال یک بازی بی نظیر و اکشن فوق العاده خشن می باشید پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه بازی MORTAL KOMBAT X را از دست ندهید.

نقد و بررسی بازی توسط اندرویدکده

MORTAL KOMBAT X

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود MORTAL KOMBAT X v1.11.1 بازی مورتال کمبت ایکس اندروید – همراه دیتا + مود

مطالب مرتبط