دانلود Little Big City 2 4.0.3 بازی جذاب شهر سازی اندروید

دانلود Little Big City 2 4.0.3 بازی جذاب شهر سازی اندروید

جزیره ای زیبا و گرمسیری در اختیار شما قرار دارد و وظیفه شما نیز تبدیل آن به کلان شهری بزرگ میباشد شهری که حتی تصور آن را در ذهن خود نیز نمیکردید. بازی Little Big City 2 یکی از حرفه ای ترین عناوین شبیه ساز مدیریت شهر میباشد و شما در آن به عنوان شهرداری تمام عیار ایفا نقش خواهید کرد. با دیگر افراد مهم شهر همکاری کرده و شهر زیبا خود را بنا کنید.

اگر شما شهردار باشید چگونه آن را گسترش خواهید داد در بازی ۳ نوع گسترش وجود خواهد داشت که با انتخاب هر یک از آنان در انتها شهری کاملا منحصربفرد و متفاوت در اختیارتان قرار خواهد گرفت این ۳ استراتژی عبارتند از: صنعتی , تکنولوژی و فرهنگی. هم چنین میتوانید سبک استراتژی دوستان خود و ساخت شهر آنان را نیز مشاهده نمایید. با پیشروی در بازی ساختمان های جدیدتر و زیباتری را خواهید ساخت و با جمع آوری منابع و آیتم های مورد نیاز میتوانید میزبان شهروندان بیشتری نیز باشید.

به عنوان شهردار شهری بزرگ باید تمام حواستان به تمامی اجزا شهر باشد و با اتخاذ تصمیم های مهم موفقیت های بزرگی را کسب خواهید کرد. هم چنین باید به توصیه مشاوران خود در برخی از مراحل بازی گوش فرا دهید تا از حیله و نیرنگ رقبا خود در امان بمانید. نوع طراحی شهر بسیار موثر خواهد بود به گونه ای که با ایجاد حادثه های بزرگ و کوچک این طراحی شماست که نوع و سرعت عمل رسیدگی به آن را مشخص خواهد کرد. البته طراحی دقیق شهر شما را بسیار زیباتر خواهد کرد. هم چنین به صورت روزانه بازی گزارشاتی از اتفاقات و دستاوردها به شما ارائه میکند.

تبدیل به بهترین و خلاق ترین شهردار جهان شده و کلان شهر خود را گسترش دهید.

Little Big City 2

بازی “Little Big City 2” عنوانی در سبک میباشد که به تازگی توسط کمپانی مشهور و محبوب Gameloft ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود ۱۰۳ هزار نفر امتیاز بالا ۴٫۴ از ۵٫۰ و بیش از ۵ میلیون بار دانلود را تجربه نموده است که نشان دهنده محبوبیت بازی در میان کاربران اندرویدی میباشد.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Little Big City 2 4.0.3 بازی جذاب شهر سازی اندروید

مطالب مرتبط