دانلود KineMaster Pro 4.1.0.9402 برنامه ساخت و ویرایش ویدیو اندروید

دانلود KineMaster Pro 4.1.0.9402 برنامه ساخت و ویرایش ویدیو اندروید

KineMaster – Pro Video Editor یک نرم افزار فوق العاده قدرتمند برای ویرایش و تدوین ویدئوها در گوشی یا تبلت اندرویدی است. هر عمل ویرایشی که فکر کنید را این نرم افزار می تواند برای شما عملی سازد. به کمک این نرم افزار می توانید از ویدئوها تکه برداری کنید یا صدای آن ها را از بین برده و صدای جدید به آن ها بیافزایید. برنامه KineMaster از فیلم های با کیفیت فول اچ دی ۱۰۸۰ پشتیبانی می کند و می تواند اندازه این نوع فیلم ها را نسبت به خواسته ی شما کاهش دهد تا گوشی اندرویدیتان از آن ها پشتیبانی کند. بعد از خلق آثار هنری خود می توانید آن ها را با ایمیل یا استفاده از شبکه های اجتماعی با دوستانتان به اشتراک بگذارید. ویدئوها، عکس ها، و موسیقی های خود را با هم ترکیب کنید تا آثار هنری خلق کنید. از آن جایی کین مستر دارای تایم لاین است کار شما برای ویرایش و خلق ویدئو های جدید بسیار آسان بوده و کافی است که ویدئو و تصاویر و متن های دلخواه را در زمان مناسب وارد تایم لاین کنید تا برای به نمایش درآیند.

توجه داشته باشید که در حال حاظر ویژگی لایه های ویدئویی بر روی پردازنده های زیر پشتیبانی شده و به زودی از دستگاه های بیشتری پشتیبانی خواهد شد:

Qualcomm Snapdragon 800/801/805/808/810, Tegra K1, Kirin 920 HiSilicon 3630(e.g. Huawei Ascend Mate 7), یا Samsung Exynos 7 Octa 7420

KineMaster – Pro Video Editor توسط توسعه دهنده NexStreaming Corp برای کاربران اندرویدی عرضه گردیده و تا این لحظه موفق به کسب امتیاز خیلی خوب ۴٫٫۳ از ۵ در گوگل پلی شده و بیش از ۱۰ میلیون دانلود رسمی را هم ثبت کرده است.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود KineMaster Pro 4.1.0.9402 برنامه ساخت و ویرایش ویدیو اندروید

مطالب مرتبط