دانلود Hungry Shark World 1.8.4 بازی کوسه گرسنه اندروید + دیتا + مود

دانلود Hungry Shark World 1.8.4 بازی کوسه گرسنه اندروید + دیتا + مود

“Hungry Shark World” عنوانی با سرعت بالا , گرافیکی کنسول مانند و جهانی گسترده است که میتواند شما را تا ساعت ها سرگرم کند البته بیشتر دز زمانی این بازی را تجربه کنید که شارژر گوشی در دسترس باشد.

گیم پلی بازی Hungry Shark World بیش از آنچه که بتوانید تصورش را بکنید مهیج است. شیرجه زدن و پرواز کردن بر سطح آب و شکار موجودات بی آزار برای هر کاربری لذت بخش خواهد بود و می تواند شما را ساعت ها با گوشی ها و تبلت های اندروید سرگرم نماید. کوسه های بسیار متنوع و منحصر به فردی در بازی تدارک دیده شده اند تا بتوانید شکار خود را هر بار متمایز تر از قبل ادامه دهید. همه کوسه ها قریب به اتفاق از ظاهری خبیث برخوردارند. برخی از آن ها با دندان های تیز و بزرگ به نوعی وحشتناک هستند و برخی دیگر جلوه ای احمقانه و طنز آمیز به خود گرفته اند. از ظاهر کوسه ها که بگذریم فاکتور های مختلفی برای تک تک آن ها وجود دارد که متغیر هستند.

کوسه مورد علاقه خود را انتخاب کنید و به جان ماهی ها، خرچنگ ها و حتی انسان های نزدیک به ساحل بیافتید! با استفاده از جوی استیک مجازی کوسه را هدایت کنید به اعماق آب بروید و موجودات دریایی دیگر را شکار کنید در حالی که نزدیک به سطح آب هستید و موجودات زیر آب را می خورید گوشه چشمی به سطح آب داشته باشید و در زمان مناسب با نهایت سرعت به سمت آن ها هجوم ببرید. پاور آپ های جذابی برای بیشتر کردن سرعت و قدرت شکار کوسه ها وجود دارد که با به دست آوردن آن ها می توانید دستاورد های خود را چند برابر کنید. در برخی مواقع کوسه گرسنه و خشمگین بازی می تواند به شکار در خشکی روی آورد! سواحل شلوغ و تفریحی سوژه بسیار مهیجی برای شکار بی حد و مرز هستند. از شکار انسان هایی که در حال شنا کردن هستند و یا در لب ساحل مشغول گردش هستند لذت برده و نظاره گر خشونت بی اندازه کوسه های در حال شکار باشید.

Hungry Shark World

عنوان Hungry Shark World در سبک بازی های بوده و تا کنون نزدیک به ۵۰ میلیون بار از فروشگاه گوگل پلی را تجربه نموده است. این بازی پرطرفدار موفق به کسب امتیاز ۴٫۴ از ۵ شده است که بیش از ۳۷۷ هزار نفر در ثبت این امتیاز نقش داشته اند. عنوان کوسه گرسنه جدیدترین ساخته استودیو مشهور Ubisoft برای پلتفرم گوشی های هوشمند میباشد. داستان بازی در مورد کوسه ای گرسنه است که برای زنده ماندن باید تمامی آن چه که سر راه اوست و البته قابل خوردن است ببلعد و هم چنین با دشمنان قدرتمند خود نیز مبارزه کنید. در عنوان کوسه گرسنه تقریبا تمامی مناطق جهان به زیر آب رفته تا بتوانید تجربه ای منحصربفرد را همراه به کوسه خود داشته باشید.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Hungry Shark World 1.8.4 بازی کوسه گرسنه اندروید + دیتا + مود

مطالب مرتبط