دانلود Gangstar New Orleans v1.0.0n بازی گنگستر نیو اورلینز برای اندروید – همراه دیتا

دانلود Gangstar New Orleans v1.0.0n بازی گنگستر نیو اورلینز برای اندروید – همراه دیتا

“Gangstar New Orleans” عنوانی زیبا و جذاب در سبک اکشن میباشد و توسط استودیو مشهور و محبوب Gameloft ساخته و پرداخته شده است. به طور قطع میتوان بازی جدید شرکت گیملافت را استانداردی جدید برای عناوین جهان باز در پلتفرم اندروید دانست. شهر زیبا و منحصربفرد نیو اورلینز منتظر شماست. صد ها نوع از وسایل نقلیه , سلاح های منحصربفرد , ماموریت های نفسگیر در کنار آزادی عمل کامل در اختیار شما میباشد. در شهر به گشت و گذار بپردازید و به افسانه جنایت شهر تبدیل شوید.

باندهای مختلف خلافکاری در شهر حضور دارند از پلیس های فاسد گرفته تا کشیش های به ظاهر سالم همگی به دنبال منافع خود هستند. اما شما نیز یک وجه مشترک با آنها دارید و این وجه همان جنایت میباشد. به هر طریقی دیگر باند های شهر را نابود کرده و اهداف بزرگ خود را برای تبدیل شدن به بزرگترین جنایتکار شهر تکمیل نمایید.

Gangstar New Orleans

جهانی باز که در آن زندگی و جرم و جنایت در جریان است: ماموریت های داستانی و جذاب بازی را به شیوه خود و با آزادی کامل تکمیل کنید. به مناطق مختلف شهر از منطقه فرانسوی ها تا مناطق فقیر نشین سفر کرده و از شهر زیبا بازی لذت ببرید.

بازی Gangstar New Orleans دارای گرافیکی خارق العاده بوده و قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد. در کنار آن موسیقی متن منحصربفرد بازی در تک تک لحظات شما را همراهی خواهد کرد.

Gangstar New Orleans

باند خود را تاسیس کنید و از مناطق و افراد خود در برابر دیگر گروه های خلافکار شهر دفاع کنید. هم چنین میتوانید با حمله به مناطق تحت تسلط دیگر باند ها آنها را نابود نمایید. هیجان را با بازی Gangstar New Orleans تجربه کنید. با حمله به دیگر باند ها میتوانید منابع آنان را به غارت ببرید و از این منابع برای خرید تجهیزات و سلاح های قدرتمند استفاده نمایید.

ساخت مسیر خودتان: شخصیت اصلی و افراد گروه خود را با استفاده از هزاران آیتم و تجهیزات منحصربفرد شخصی سازی نمایید. و پایگاه جرم و جنایت خود را به شیوه خود گسترش دهید. اگر از طرفداران بازی های جهان باز و اکشن هستید به هیچ وجه بازی Gangstar New Orleans را از دست ندهید.

Gangstar New Orleans

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Gangstar New Orleans v1.0.0n بازی گنگستر نیو اورلینز برای اندروید – همراه دیتا

مطالب مرتبط