دانلود Best Fiends 4.6.1 بازی بهترین شیاطین اندروید + مود

دانلود Best Fiends 4.6.1 بازی بهترین شیاطین اندروید + مود

بازی “Best Fiends” یک بازی جذاب، سرگرم کننده و فوق العاده پر طرفدار برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های کژوال بوده و توسط استودیو بازی سازی Seriously Digital Entertainment Ltd ساخته و پرداخته شده است. این عنوان از بازی های اندروید به سبب برخورداری از گیم پلی بسیار سرگرم کننده، وجود کاراکتر های کارتونی جالب و منحصر به فرد و همچنین سبک گیم پلی جورچین سه تایی در قالب بیش از ۷۰۰ مرحله چالشی توانسته است که علی رغم سادگی اش مورد تحسین میلیون ها کاربر قرار گیرد. این بازی هم اکنون دارنده نمره ۴٫۶ از سوی حدود یک میلیون کاربر از سراسر جهان در گوگل پلی است.

موجودات کوچک مینوتیا در صلح و صفا زندگی می کردند، تا وقتی که یک شب شهاب سنگ به کوه برخورد کرد! نیروی عجیبی این موجودات کوچک را که آنجا زندگی می کردند، تبدیل به گروهی از آدم کش های سبز کرده و حالا این موجودات خانواده های بهترین دیوانه ها را دستگیر کرده اند.

برای مبارزه با این موجودات و رسیدن به خانواده هایشان، بهترین دیوانه ها باید بزرگ شوند و سطح خود را بالا ببرند، قدرت های ویژه و خاص خود را کشف کنند و آماده معما و ماجرایی باشند که در کوه بوم منتظر آنهاست! برای رسیدن به کوه بوم، آنها باید تبدیل به بهترین شیاطین شوند!

Best Fiends

در بازی Best Fiends به گروهی از حشرات بامزه کمک کنید تا در ماجراجویی حیرت انگیز خود در یک کوه جادویی موفق شوند. با پیدا کردن سه یا چند چیز هم شکل، پازل ها را حل کنید. در این بازی فکری و جذاب به شخصیت های بامزه کمک کنید تا دوستان خود را نجات دهند. با موجوداتی بجنگید که کوه را تسخیر کردند. از جایی به جای دیگر حرکت کنید. گیاهان، قارچ ها و چیز های دیگر را تعویض کنید. اشیا هم شکل را در یک ردیف قرار دهید تا محو شوند. کاشی های قفل شده را باز کنید. مراحل را به اتمام برسانید و شخصیت های جدیدی را نجات دهید که به گروه شما ملحق می شوند. تمام دوستان خود را نجات دهید! این بازی هم اکنون بیش از ۴۰ میلیون کاربر از سراسر کره خاکی دارد و عنوان بهترین بازی match 3 را تا به امروز به خود اختصاص داده است.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Best Fiends 4.6.1 بازی بهترین شیاطین اندروید + مود

مطالب مرتبط