دانلود Angry Birds Friends 3.3.1 بازی پرندگان خشمگین: دوستان اندروید

دانلود Angry Birds Friends 3.3.1 بازی پرندگان خشمگین: دوستان اندروید

همه ما با بازی Angry Birds یا پرندگان خشمگین را می شناسیم . شما باید با استفاده از پرنده هایی که هر کدام قابلیت مشخصی دارند به جنگ با خوک هایی بپردازید که تخم مرغ هایتان را دزدیده اند .هدف اصلی این نسخه از بازی این است که با دوستانتان در شبکه های اجتماعی به رقابت بپردازید و هر هفته تورنومنت ها و مراحل جدیدی به بازی افزوده می شود.

در بازی Angry Birds Friends شما می توانید با دوستان خود به رقابت های هفتگی بپردازید و یا حتی دوستان جدیدی پیدا کنید و با آن ها وارد رقابت شوید. بازی در هر هفته دارای ۶ مرحله جدید می باشد و میلیون ها نفر از سراسر جهان هر هفته به لیگ جدید می پیوندند. بازی همچنین برای روز های خاص مانند کریسمس، هالووین و دیگر مناسبت ها دارای مسابقات فوق العاده مهیجی می باشد. شما باید در این بازی سعی کنید با کسب امتیاز بالاتر رتبه خود را بهبود بخشید و جزئ نفرات اول قرار بگیرید. آیا فکر می کنید این کار ساده ایست؟ خیر. قطعا کار ساده ای نخواهد بود پس حتما آن را امتحان نمایید.

Angry Birds Friends

بازی Angry Birds Friends عنوانی جذاب در سبک آرکید میباشد که به تازگی توسط کمپانی مشهور و محبوب Rovio ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود ۶۵۸ هزار نفر امتیاز بالا ۴٫۲ از ۵٫۰ و بیش از ۵۰ میلیون بار دانلود را تجربه نموده است که نشان دهنده محبوبیت بالا بازی در میان کاربران اندرویدی میباشد.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Angry Birds Friends 3.3.1 بازی پرندگان خشمگین: دوستان اندروید

مطالب مرتبط