دانلود Angry Birds Evolution 1.7.1 بازی تکامل پرندگان خشمگین اندروید + دیتا

دانلود Angry Birds Evolution 1.7.1 بازی تکامل پرندگان خشمگین اندروید + دیتا

جدیدترین بازی سری پرندگان خشمگین یکی از زیباترین و جذاب ترین آنها میباشد. در بازی Angry Birds Evolution باید تیمی قدرتمند را جمع کرده و به نبردی حماسی با خوک ها بپردازید. نکته جالب توجه اینجاست که بیش از ۳۰۰ نوع پرنده خشمگین جدید به بازی افزوده شده است که رقمی شگفت انگیز به حساب می آید. همان طور که گفته شد بازی در سبک نقش آفرینی بوده و محیط های آن به صورت ۳ بعدی و با گرافیکی مثال زدنی طراحی شده اند. پرندگان جدید و قدیمی سری Angry Birds را تکامل داده و با ترکیب و ارتقاء مهارت هایشان خوک های بدجنس بازی را شکست دهید.

عنوان Angry Birds Evolution با ترکیب سبک هایی نظیر اکشن , طنز , درام و هیجان انگیز میتواند طرفداران جدید و قدیمی پرندگان خشمگین را به سوی خود جذب نماید. بازی پیشرو پیشنهاد ویژه ما به شما عزیزان میباشد.

– قبیله خود را بسازید و با دعوت از دوستان و دیگر بازیبازان در سراسر جهان آن را قدرتمند نمایید و با شرکت در مسابقات هفتگی پاداش های ویژه و ارزشمندی را کسب نمایید.

– به Oinktagon خوش آمدید , تیم خود را انتخاب کرده و با تیم بازیکنان دیگر در سراسر جهان به رقابتی هیجان انگیز بپردازید. با پیشروی در بازی میتوانید تیم خود را ارتقاء داده و هم چنین رتبه و لیگ خود را در بازی بهبود ببخشید. به یاد داشته باشید لیگ بالاتر جوایز ارزشمند تری را برایتان تدارک دیده است.

– خوک ها باری دیگر تخم های پرندگان را به سرقت برده اند اما همانند پرندگان که عضو های جدید دارند خوک ها نیز بیش از ۹۰ نوع عضو بدجنس تر از خود را آماده مبارزه با پرندگان کرده اند. با آنها مبارزه نمایید و شکستشان دهید.

– چیزی شیطانی و مرموز در جزیره پرندگان وجود دارد و چندین سوال برای پرندگان باقی مانده است. با تجربه Angry Birds Evolution اسرار جزیره پرندگان و پاسخ تمامی سوالات را پیدا نمایید.

Angry Birds Evolution

بازی Angry Birds Evolution عنوانی جذاب در سبک نقش آفرینی میباشد که به تازگی توسط استودیو محبوب و مشهور Rovio ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون امتیاز کامل ۵٫۰ از ۵٫۰ و بیش از ۵۰ بار دانلود را تجربه نموده است.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Angry Birds Evolution 1.7.1 بازی تکامل پرندگان خشمگین اندروید + دیتا

مطالب مرتبط