دانلود Ampere Pro 2.05 برنامه مدیریت شارژ اندروید

دانلود Ampere Pro 2.05 برنامه مدیریت شارژ اندروید

Ampere Pro نرم افزار کاربردی مدیریت شارژ گوشی و تبلت های اندرویدی است. آیا تا به احساس کرده اید که یک کابل شارژر / USB واقعا سریع تر از دیگر از شارژر ها گوشی شما را شارژ میکند؟ شما با استفاده از آمپر میتوانید این قضیه را اثبات کنید! قبل از استفاده از این برنامه حتما مدت شارژ و تخلیه فعلی باتری خود را اندازه گیری کنید. توجه داشته باشید که این برنامه تنها بر روی دستگاه های دارای اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر اجرا میشود. اما به یاد داشته باشید که این برنامه توسط هر دستگاهی پشتیبانی نمی شود زیرا دستگاه هایی وجود دارند که فاقد تراشه اندازه گیری هستند. این برنامه به معنای میلی آمپر دقیق نبوده و فقط برای ارزیابی اینکه کابل شارژر/USB به بهترین صورت برای شما روی دستگاه مشابه کار می کند مناسب است. برای استفاده از این برنامه آن را اجرا کنید و به مدت ۱۰ ثانیه صیر کنید. در این مدت پیام measuring را مشاهده خواهید کرد. پس از این زمان، شارژ و یا تخلیه فعلی نشان داده خواهد شد. جریان بدست آمده به عامل های نوع شارژر (USB/AC/Wireless)، کابل یو اس بی، نوع تلفن، وظایف فعلی در حال اجرا، روشنایی صفحه نمایش، وضعیت WiFi و وضعیت GPS بستگی دارد.

گوشی ها/رام های گزارش شده که با این برنامه کار نمی کنند:

– Galaxy Grand Prime – fortuna3gdt

– Galaxy Note2 – t03g, t03gchn, t03gchnduos, t03gcmcc, t03gctc, t03gcuduo

– Galaxy S3 – d2att, d2spr, d2vm

– Galaxy Tab4 7.0 – degas3g

– HTC Desire 510 – htc_a11ul8x26

– HTC One S (ville), X (endeavoru), XL (evita)

– HTC Sensation 4G – pyramid

اگر دستگاه Lollipop و Marshmallow (اندروید ۵ و ۶) یا بالاتر در تمام مدت عدد ۰ را نشان می دهد، لطفا از گزینه تنظیمات “Old measurement method” استفاده کنید.

دانلود نرم افزار مدیریت شارژ Ampere Pro

Ampere Pro توسط توسعه دهنده Braintrapp برای کاربران اندرویدی عرضه گردیده و تا این لحظه موفق به کسب امتیاز خیلی خوب ۴٫۴ از ۵ در گوگل پلی شده و بیش از میلیون ۱ دانلود رسمی را هم ثبت کرده است.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Ampere Pro 2.05 برنامه مدیریت شارژ اندروید

مطالب مرتبط