دانلود نرم افزار ریموت کنترل گلکسی Galaxy Universal Remote v4.1.2 اندروید

دانلود نرم افزار ریموت کنترل گلکسی Galaxy Universal Remote v4.1.2 اندروید

Galaxy Universal Remote نرم افزار ریموت کنترل گلکسی برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. این نرم افزار کاربردی به شما این امکان را می دهد که گوشی هوشمندتان را به یک کنترل همه کاره تبدیل کنید! با استفاده از این نرم افزار شما دیگر نیازی به حمل کردن کنترل های مختلف شامل تلویزیون، گیرنده دیجیتال، سینمای خانگی و غیره نخواهید داشت و تنها با استفاده از گوشی که همیشه همراهتان است می توانید آن ها را کنترل کنید. این نرم افزار بر اساس فرستنده IR ساخته شده و برای بهره مندی از آن به هیچ سخت افزار خارجی و شبکه داخلی نیاز ندارید. جالب است بدانید که این اپلیکیشن ریموت کنترل از دستگاه های TV, Set-top Box, Audio Video Receiver, Sound System, Amplifier, DVD Player, Blu-ray Player, Media or Streaming Player, Air Conditioner, Projector, DSLR camera, PS3, Xbox و غیره پشتیبانی می کند. تا به این لحظه گلکسی یونیورسال ریموت با پشتیبانی از ۸۰۰ هزار دستگاه یکی از مطرح ترین نرم افزار ها بوده و برای استفاده از آن حتما باید گوشی یا تبلت شما دارای سنسور مادون قرمز باشید.

توجه داشته باشید این نرم افزار تنها بر روی گوشی و تبلت های دارای بلستر IR (مادون قرمز) کار می کند:

· Samsung Galaxy S6 / S6 Edge / S5 / S5 Active / S5 Mini / S5 Duos / S4 / S4 Active / S4 Mini / S4 Zoom
Galaxy Note 4 / Note 3 / Note Edge / Note 8.0 / Note 10.1 / Note Pro
Galaxy Tab 4 / Tab 3 / Tab 2 / Tab Pro / Tab S / Tab 7.0 Plus / Galaxy J / Galaxy Mega
· HTC One M9+ / M9 / M8 / M7 / HTC One Max / HTC One Dual Sim / HTC Butterfly 2 / Butterfly S / HTC Desire 600 / Desire 200
· LG G5 / G4 / G3 / G2 / G Flex2 / V10
· Xiaomi Mi 5 / Mi 4 / Mi 4c / Redmi Note 3 / Redmi Note 2 / Redmi 3

Galaxy Universal Remote توسط توسعه دهنده  عرضه گردیده و تا این لحظه موفق به کسب امتیاز خیلی خوب ۴٫۳ از ۵ در گوگل پلی شده و با وجود داشتن قیمت ۲٫۳۹ فرانکی بیش از ۱۰۰ هزار بار به صورت رسمی خریداری شده است. شما هم اکنون می توانید این نرم افزار را به صورت رایگان از اندرویدکده دریافت کنید.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود نرم افزار ریموت کنترل گلکسی Galaxy Universal Remote v4.1.2 اندروید

مطالب مرتبط