دانلود بازی کهکشان آشوب Space Fuss v1.9 اندروید – همراه نسخه مود + تریلر

دانلود بازی کهکشان آشوب Space Fuss v1.9 اندروید – همراه نسخه مود + تریلر

بازی Space Fuss عنوانی جذاب در سبک استراتژی میباشد که به تازگی توسط استودیو Nerdy Yetis ساخته و پرداخته شده و با قیمت ۱٫۹۹ دلار در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا ۱۱۶ نفر امتیاز بالا ۴٫۷ از ۵٫۰ و بیش از ۱ هزار بار دانلود را تجربه نموده است. در بازی فوق در نقش دوره گردی فضایی قرار خواهید گرفت و باید با ارتشی از ربات ها و دشمنان خود در فضای به انتها مبارزه نمایید و جعبه مقوایی خود را از آنان باز پس گیرید.

هیچ کره ای در بازی وجود ندارد از زمین , ماه و مریخ خبری نیست و دور تا دور شما را فضایی مرده پوشانده است و تمدن بشری به دست موجودات بیگانه به بردگی گرفته شده اند و هر یک از انسان برای زنده ماندن در این فضا محکوم به مبارزه کردن خواهند بود. شما در بازی به عنوان یک دوره گردی ساده حضور پیدا میکنید. دوره گردی که به دنبال گربه های فضایی میباشد که جعبه مقوایی عزیز او را دزدیده اند. حال شما به عنوان یک دوره گرد میتوانید با ایجاد ارتشی از ربات های قدرتمند دشمنان خود را نابود نمایید.

در بازی باید با موجوداتی مانند گربه های فضایی , جادوگران , باند ها و حتی رپر ها مبارزه نمایید. هم چنین با پیشروی در بازی میتوانید حیوانات خانگی را آنلاک نمایید و از آنها در زمان نبرد استفاده کنید. با استعدادی که در ساخت ربات ها دارید میتوانید از آنها علیه دشمنان خود استفاده کنید و با ارتقاء بوستر ها و قدرت های خود کار دشمنان را یکسره نمایید.

در بازی ۳ حالت گیمپلی وجود خواهد داشت. اولین آنها حالت داستانی میباشد و شما باید با تکمیل مراحل داستان بازی را به اتمام برسانید. در حالت دوم میتوانید با دیگر بازیکنان در سراسر جهان به نبرد های هیجان انگیز و نفسگیر بپردازید و هم چنین در حالت سوم باید تلاش کنید تا مدت زمان بیشتری را زنده بمانید و در مقابل دشمنان خود ایستادگی نمایید.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود بازی کهکشان آشوب Space Fuss v1.9 اندروید – همراه نسخه مود + تریلر

مطالب مرتبط