دانلود بازی پک من PAC-MAN v6.2.9 اندروید – همراه نسخه مود

دانلود بازی پک من PAC-MAN v6.2.9 اندروید – همراه نسخه مود

بازی “PAC-MAN” با سبک و با محیط کلاسیک توسط استودیوی بازی ساز BANDAI NAMCO Entertainment America Inc به صورت رایگان در پلی استور منتشر شده است که تا به حال آمار بی نظیر ۵۰ میلیون دانلود را در کارنامه خود ثبت کرده است. با استفاده این آمار به سادگی هر چه تمام تر میتوانید محبوبیت و همچنین گیم پلی اعتیاد آور بازی را درک کنید. در بازی PAC-MAN چند نقش مختلف بر عهده شما قرار داده شده است که هر کدام به نوبه خود بسیار سرگرم کننده و جذاب هستند به عنوان مثال میتوان به خوردن میوه ها اشاره کرد، بله کاملاً درست است شما میتوانید به خوردن میوه های مختلف درون بازی بپردازید ولی یک نکته مهم را باید در نظر داشته باشید که ممکن است هر لحظه ارواح به طرف شما بیایند و شما را نابود کنند. با سرعت بالای خود میوه را بخورید و پای به فرار بگذارید. بعد از اتمام هر سطح از بازی شما میتوانید امتیازات دریافت شده خود را به صورت کامل مشاهده کنید، هر چند تعداد دستاورد های بازی به گونه‌ای زیاد می باشد که شما میتوانید نمرات بالایی دریافت کنید.

مارپیچ های جدید

– انواع و اقسام مارپیچ ها با شکل ها و اندازه های گوناگون در دسترس شما هستند. هم چنین به گفته سازنده برای حرفه ای شدن در تکمیل هر یک از مارپیچ ها نیاز به استراتژی مخصوصی خواهید داشت.

مسابقات هیجان انگیز

– شرکت در تورنمنت های چالشی که با برنده شدن در آن جوایز بزرگی بدست خواهید آورد

– رقابت در مقابل دیگر بازیبازان برای بهبود امتیازات و رتبه خود

– نکات کلیدی برای به ثبت رساندن بهترین رکورد واکنش سریع و خونسرد بودن شما میباشد

دستاورد ها و لیدربورد

– هم اکنون بازی دارای دستاورد های بیشتری نسبت به نسخه اولیه خود میباشد و شما میتوانید با دوستان و دیگر بازیبازان به رقابتی هیجان انگیز بپردازید تا مهارت های خود را با حرفه ای ترین بازیکنان مقایسه کنید

نکات و راهنمایی ها

– بازی دارای نکات و راهنمایی های مفید و مهمی میباشد که در رسیدن شما به سطح حرفه ای بازی کمک خواهد کرد.

PAC-MAN

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود بازی پک من PAC-MAN v6.2.9 اندروید – همراه نسخه مود

مطالب مرتبط