دانلود بازی پناهگاه Fallout Shelter v1.9 اندروید – همراه دیتا + مود

دانلود بازی پناهگاه Fallout Shelter v1.9 اندروید – همراه دیتا + مود

Fallout Shelter یک بازی بسیار سرگرم کننده و پر طرفدار می باشد که توسط شرکت بازی سازی Bethesda Softworks ساخته و پرداخته شده است و در زمره بازی های شبیه سازی قرار می گیرد که در حال حاضر دارنده امتیاز خارق العاده ۴٫۷ از سوی کاربران اندرویدی سراسر جهان است. خط داستانی بازی و عناصر بصری دو بعدی بازی بسیار جالب توجه می باشد که امیدواریم رضایت شما را از یک بازی پر مخاطب جلب نماید.

جالب است که بدانید بازی Fallout Shelter مورد تمجید کاربران سراسر جهان واقع شده و جوایز متعددی از سوی مراجع اندرویدی کسب کرده است که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

– بهترین بازی دستگاه های هوشمند در سال ۲۰۱۶ از سوی DICE Awards

– جایزه بهترین سفارشی سازی برای استفاده با جوی استیک در سال ۲۰۱۵ در میان بازی های موبایل

– GamesBeat: شاید بهترین بازی رایگان برای موبایل همین بازی باشد

– Gizmodo: می تواند بهترین بازی در نمایشگاه E3 2015 قلمداد شود

– GameZone: بازی پناهگاه یک بازی بسیار ساده برای انجام دادن است و به شدت اعتیاد آور می باشد

بازی Fallout Shelter تاکنون بیش از ۵۰ میلیون بار دانلود رسمی را در پلی استور تجربه کرده است و سازنده با آپدیت های مکرر ویژگی های جدیدی به آن اضافه نموده که باعث شده حتی با گذشت زمان نیز برای کاربران تکراری نشود.

عالی ترین غار برای زندگی را بسازید

آینده درخشان تری برای خود و آشنایانتان در زیر زمین بسازید! از میان طیف گسترده ای از اتاق های مدرن امروزی با حفاری ۲۰۰۰ پایی در زیر سنگ بستر زمین زندگی غار نشینی متمدنی را تداعی کنید.

مباشر یک جامعه ی در حال توسعه باشید

ساکنان مقیم غار را شتاخته و آن ها را به سوی شادمانی و آسودگی در زندگی شان هدایت کنید. شغل مناسب برای هر یک را پیدا کرده و شاهد رشد و پیشرفت شان باشید. با استفاده از تجهیزات در دسترستان آن ها را حمایت کرده و با استفاده از ساز و برگی چون : اسلحه و تمرینات مداوم برای بالا بردن قابلیت هایشان سعی در بالا بردن توانایی هایشان داشته باشید.

کامیابی

غاری که به خوبی در حال پیشرفت است نیازمند تعدادی از ساکنان با استعداد با توانایی های متفاوت است. یک اتاق رادیویی ساخته و دیگر اهالی را جلب توجه نمایید یا این که با طرح یک نقش فعال در زنگی شخصی شان سرنوشت و هدف مشخصی تا آخر عمر هر یک معین سازید.

در زمین های بایر به گشت و گذار بپردازید

عده ای از ساکنان را برای کاوش سطح زمین های از دست رفته و مطرود فرستاده تا به دنبال ماجرا جویی باشند. در طول این ماجرا جویی ها اسلحه ها و زره های دفاعی را بیابید ، تجربه کسب کنید و کلاه های جدیدی نیز به کلکسیون خود اضافه نمایید.

Fallout Shelter

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود بازی پناهگاه Fallout Shelter v1.9 اندروید – همراه دیتا + مود

دانلود برنامه ایمو

مطالب مرتبط