دانلود بازی نابودی پناهگاه Templar Battleforce RPG v2.6.23 اندروید

دانلود بازی نابودی پناهگاه Templar Battleforce RPG v2.6.23 اندروید

بازی “Templar Battleforce RPG” ترکیبی از بازی های ﺍﻋﺘﯿﺎﺩ ﺁﻭﺭ ﻣﺒﺎﺭﺯﻩ ای ﻭ ﺳﺎﺧﺖ ﻭ ﺳﺎﺯ ﺍﺭﺗﺶ ﺑﺎ ﮔﯿﻢ ﭘﻠﯽ  است که توسط استودیوی بازی ساز Cory Trese و با قیمت بالا ۹٫۹۹ دلار در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است که به صورت کاملاً رایگان میتوانید از سایت اندرویدکده آن را دریافت کنید. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا ۸۵۱ نفر امتیاز فوق العاده ۴٫۹ از ۵٫۰ و بیش از ۵ هزار بار دانلود را تجربه نموده است.

در بازی Templar Battleforce RPG در نقش فرمانده تمپلارها قرار خواهید گرفت و باید از سرزمین و پایگاه خود در برابر گروه های مختلفی همچون دزدان , موجودات باستانی و فضایی محافظت کنید. انواع و اقسام سازه های دفاعی و سربازان قدرتمند در اختیار شما خواهند بود که میتوانید با پیشروی در بازی قابلیت ها و نیروهای آنان را ارتقاء دهید و پایگاه خود را تبدیل به دژی مستحکم و غیر قابل نفوذ نمایید.

داستان بازی از جایی آغاز میشود که مزدوران کهکشانی جنگی بزرگ و عظیم را برای استخراج منابع کهکشان آغاز میکنند و هر یک از گروه ها به دنبال جذب منابع بیشتری برای خود است. در این میان شما و مردمتان در سرزمینی به دور از جنگ و در آرامش زندگی میکنید اما با تمام شدن منابع در سیاره های دیگر نظر دشمن به سرزمین شما و منابع آن جلب میشود. حال شما وظیفه دارید تا با سلاح های دفاعی و نیروهای خود در مقابل دشمنان ایستادگی کنید. هوش خود را به کار گیرید و دشمنان را در مبارزاتی استراتژی و تاکتیکی نابود نمایید.

Templar Battleforce RPG

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود بازی نابودی پناهگاه Templar Battleforce RPG v2.6.23 اندروید

مطالب مرتبط