دانلود بازی مریخ Mars: Mars v8 اندروید + مود

دانلود بازی مریخ Mars: Mars v8 اندروید + مود

بازی “Mars: Mars” عنوانی جذاب در سبک اکشن میباشد که به تازگی توسط استودیو Pomelo Games ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود ۵۶ هزار نفر امتیاز فوق العاده ۴٫۶ از ۵٫۰ و بیش از ۵ میلیون بار دانلود را تجربه نموده است که نشان دهنده محبوبیت بازی در میان کاربران اندرویدی میباشد.

در بازی Mars: Mars شما به عنوان فردی داوطلب راهی سیاره مریخ میشوید تا با استفاده از جت پک خود و سفر بر روی مناطق مختلف این سیاره آیتم های گوناگون آن را کشف نمایید. گروهی از دانشمندان شما و دیگر انسان ها را به مریخ فرستاده اند تا با سفر شما در مریخ ویژگی های مختلفی را کشف کنند.

با توجه به سخنان دیگر فضانوردان: هیچ آدم عاقلی در فضا سفر نمیکند. حال شما با داشتن جت پکی که حدود ۳۰ ثانبه میتواند شما را به پرواز در آورد باید خلاف گفته فضانوردان را اثبات نمایید و در فضا سفر کنید آیا میتوانید اشتباه آنان را ثابت کنید؟ نام خود را با سفر در مریخ در تاریخ به ثبت برسانید.

بازی Mars: Mars در سبک میباشد و شما باید با استفاده از جت پک خود که ۳۰ ثانیه شما را معلق نگه خواهد داشت به ایستگاه بعدی برسید و هر چه ایستگاه های بیشتر را پیمایش کنید آیتم های جذاب و هیجان انگیزی را کشف کرده و در نتیجه رکورد خود را افزایش خواهید داد. گرافیک بازی در نوع خود بسیار زیبا و چشم نواز طراحی شده است و شخصیت های موجود در بازی به نحوی خنده دار و بامزه ساخته شده اند.

Mars: Mars

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود بازی مریخ Mars: Mars v8 اندروید + مود

مطالب مرتبط