دانلود بازی مارشال فضایی ۲ – Space Marshals 2 v1.1.8 اندروید – همراه دیتا + مود

دانلود بازی مارشال فضایی ۲ – Space Marshals 2 v1.1.8 اندروید – همراه دیتا + مود

بازی Space Marshals 2 عنوانی جذاب در سبک ماجرایی میباشد که به تازگی توسط استودیو Pixelbite ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون بیش از ۵ هزار بار دانلود را تجربه نموده است که نشان دهنده محبوبیت بازی در مدت زمان کم انتشار آن میباشد.

با موفقیت نسخه اول بازی فوق , Space Marshals 2 نیز سریعا وارد چرخه ساخت شد و با ارائه فرمول موفق نسخه اول به همراه چندین ویژگی جدید طرفداران جدیدی را به سوی خود جذب کرده است. در نقش مارشالی فضایی و در محیطی مانند لوکیشن های غرب وحشی به مبارزه با خلافکاران فضایی میپردازید. بازی دارای گیم پلی شوتر تاکتیکی میباشد و به هیچ وجه نمیتوانید به فرمول بکش بکش در بازی پیشرفت کنید زیرا خلافکاران و دشمنان شما از هوش مصنوعی بالایی برخوردارند و حمله بی برنامه به آنها نتیجه ای جز کشته شدن نخواهد داشت.

همان طور که گفته شد مبارزات تاکتیکی در بازی حرف اول را خواهد زد. برای کشتن هر یک از دشمنان برنامه ریزی نمایید و در زمان و مکان مناسب نابودشان کنید. هم چنین با استفاده از انواع و اقسام تجهیزات از جمله نارنجک , هواپیما بدون سرنشین , مینی گان , بمب زمینی و بسیاری دیگر میتوانید تعدادی زیادی از آنها را نابود کنید. البته دشمنان شما نیز به هیچ وجه دست و پا بسته نیستند و در شرایط مختلف به حسابتان خواهند رسید.

جنگ هیچ وقت تضمین پیروزی شما نیست. با انجام کارهای مخفیانه و در سکوت تک تک دشمنان را نابود نمایید و مراحل بازی را بدون کوچک ترین نشانه ای از خود به پایان برسانید. شخصیت بازی دارای قابلیت هک کردن تجهیزات دشمن میباشد و میتواند از سلاح های آنها بر علیه شان استفاده کند. هم چنین کاراکتر اصلی بازی را میتوانید با پیشروی در بازی سفارشی سازی نموده و با انواع و اقسام آیتم ها و سلاح های منحصربفرد توانایی های او را افزایش دهید.

Space Marshals 2

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود بازی مارشال فضایی ۲ – Space Marshals 2 v1.1.8 اندروید – همراه دیتا + مود

مطالب مرتبط