دانلود بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز MMX Racing v1.16.9320 اندروید + تریلر

دانلود بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز MMX Racing v1.16.9320 اندروید + تریلر

سبک ریسینگ در بازی های اندروید همیشه مورد توجه طیف خاصی از کاربران قرار می گیرد که از قضا روزگار تعدادشان هم بسیار زیاد می باشد. به جرات می توان گفت سبک ریسینگ در اندروید محبوبیت بیشتری نسبت به همین سبک در PC دارد (شاید کمی اغراق باشد!) چراکه با درگیر شدن سنسور ژیروسکوپ برای کنترل وسیله، هیجان آن بیشتر شده و حس واقعیت بیشتری را به کاربر منتقل می کند.  MMX Racing هم یکی از همین عناوین پرطرفدار و بسیار محبوب برای سیستم عامل اندروید می باشد که در سبک ریسینگ تولید شده و روانه گوگل پلی شده است. این عنوان که توسط استدیو بازی سازی Hutch Games منتشر شده تا کنون نزدیک به ۱۰ میلیون بار دانلود را تجربه نموده است. این عنوان محبوب و سرگرم کننده همچنین در راضی نگه داشتن مخاطبانش بسیار خوب عمل کرده و موفق به کسب امتیاز قابل قبول ۴٫۲ از ۵ شده که در ثبت این امتیاز بیش از ۳۰۰ هزار نفر نقش داشته اند.

وظیفه شما در بازی MMX Racing کاملا مشخص و واضح می باشد؛ ماشین آفرود مورد علاقه خود را انتخاب نمایید، آن را تقویت کنید، جاده های صعب العبور را پشت سر بگذارید و رقیب خود را از میان بردارید.

ماشین آفرود مورد علاقه خود را، خودتان انتخاب کنید!

همه چیز به عهده شماست؛ وسیله مورد علاقه خود را از میان تعداد زیادی ماشین آفرود که در اختیارتان قرار می گیرد انتخاب نمایید. عوامل مختلفی مانند رنگ، طراحی بدنه و قدرت قسمت های مختلف ماشین می توانند روی انتخاب شما تاثیر گذار باشند. البته پیشنهاد می کنیم همه چیز را قربانی زیبایی نکنید، عاملی که در برد شما و مغلوب کردن رقیبتان موثر است فقط و فقط قدرت ماشینتان می باشد نه رنگ آن!

ماشین آفرودتان را تقویت کنید!

حالا که ماشین مورد علاقه خود را انتخاب کرده اید، زمان آن رسیده است تا آن را تقویت کنید و قدرت آن را یک سر و گردن از ماشین رقیبتان بالاتر ببرید تا بتوانید بدون هیچ دردسری و در آرامش کامل برنده مسابقات شوید. لاستیک های ماشین، قدرت موتور و… از جمله مواردی هستند که می توانید برای تقویت آن ها اقدام نمایید. البته دقت کنید که برای تقویت ماشینتان باید هزینه ای پرداخت کنید که می توانید آن را از طریق برنده شدن در مسابقات تامین نمایید!

جاده های صعب العبور انتظار شما را می کشند!

شاید جذاب ترین بخش بازی موانعی است که شما باید با مهارت کافی و هوشیاری کامل پشت سر بگذارید. احتمالا پریدن از روی ۱۰ ها اتوبوس که به صورت طولی در کنار هم قرار گرفته اند، گذشتن از موانع پرشی و همچنین انجام چرخش های ۳۶۰ درجه آنقدر هیجان انگیز خواهند بود که هرگز اجازه نخواهند داد که از بازی دست بکشید. زیاد نگران خسته شدن نباشید چراکه این موانع آنقدر زیاد و متنوع هستند که به هیچ وجه در طول مراحل برایتان تکراری نخواهد شد.

آیا آمادگی رقابت با رقیبتان را دارید؟!

سخت ترین قسمت بازی همینجاست! جایی که رقیبتان با ماشین پرقدرتش آماده است تا مهارت خود را به رخ شما بکشد و طوری از خط پایان عبور کند که داغ اول شدن را به دلتان بگذارید، آیا می توانید پرقدرت مقاومت کرده و برنده یک مسابقه نفس گیر باشید؟! اگر از منابع خود در زمینه تقویت ماشین دلبندتان به درستی و کاملا هوشمندانه استفاده نمایید، شانستان برای برد مسابقه بیش تر شده و می توانید با فراغ خاطر بیشتری وارد میدان شوید.

گرافیک و گیم پلی بازی؛ ضعیف، قابل قبول و یا فراتر از حد انتظار؟!

هر عنوانی برای هر پلتفرمی که منتشر می شود، مهمترین شانسش برای محبوب شدن، گیم پلی آن می باشد. از نشانه های یک گیم پلی خوب می توان به عواملی از جمله چالشی بودن آن اشاره کرد که خوشبختانه MMX Racing کاملا چالشی و بر اساس قوانین فیزیک دنیای واقعی طراحی شده است. گرافیک بازی نسبت به حجم نسبتا کمی که دارد واقعا راضی کننده است و حتی با کمی اغماض فراتر از حد انتظار می باشد. شرکت Hutch Games گاملا بر روی جزئیات تمرکز کرده و صحنه هایی را در بازی خلق کرده است که مانند آن را در کمتر عنوانی در این سبک شاهد خواهیم بود! یکی از صحنه های جذاب بازی می تواند گذر از خط پایان باشد که به معنی واقعی کلمه استادانه طراحی شده است!

سوال آخر: MMX Racing ارزش بازی کردن را دارد؟!

کمتر عنوانی در سبک ریسینگ می تواند به چنین محبوبیت بالایی دست پیدا کند که از دیدگاه ۸۰ هزار نفر موفق به کسب امتیاز قابل قبول ۴٫۲ از ۵ شود. این عنوان با دارا بودن گیم پلی جذاب و سرگرم کننده، المان ها گوناگون و همچنین گرافیک قابل قبول نسبت به حجم کم می تواند یک گزینه قابل تامل برای کسانی باشد که دنبال بازی های سبک مسابقه ای هستند و نمی خواهند حجم زیادی را به دانلود آن اختصاص دهند. اگر از طرفداران سبک ریسینگ یا مسابقه ای در سیستم عامل اندروید هستید، نتنها با دانلود بازی MMX Racing پشیمان نمی شوید بلکه ساعت ها از وقت خود را به آن اختصاص داده و ساعات خوشی را با آن تجربه خواهید کرد.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز MMX Racing v1.16.9320 اندروید + تریلر

مطالب مرتبط