دانلود بازی فوتسال Futsal Football 2 v1.3.2 اندروید

دانلود بازی فوتسال Futsal Football 2 v1.3.2 اندروید

تیم خود را کنترل کرده و فوتسال بازی کنید. اندازه کوچکتر زمین، برخی قوانین متفاوت و نیمه های کوتاه تر این بازی را سریع تر و پر جنب و جوش تر از فوتبال معمولی کرده است. تیم خود را انتخاب کرده و بازی های دوستانه انجام دهید، در بازی های لیگ یا قهرمانی جهان شرکت کنید. از انواع روش ها استفاده کنید، توپ را از بازیکنان حریف دزدیده و به موقع پاس بدهید. این بازی مخصوص عاشقان فوتبال است.

فوتسال یک بازی سریع و هیجان انگیز است که در فضای کوچکی انجام می شود.

بازی فوتسال به شما این فرصت را می دهد تا نوع دیگری از فوتبال را بازی کنید! این بازی هدیه ای به تمام هواداران و عاشقان فوتبال و فوتسال است! چرا… چون که این بازی بسیار شبیه به فوتبال است…. تنها تفاوت این است که این بازی معمولا داخل سالن انجام می شود!

فوتسال یک بازی است که در هر تیم پنج نفر بوده و معمولا در یک زمین صاف سالنی با دروازه های اندازه هاکی و توپ شماره چهار انجام می شود. این بازی داخل خطوط انجام شده و هر بازیکن می تواند وارد محوطه جریمه شود و توپ را بالا تر از سر بیاندازد. هر نیمه بازی ۲۰ دقیقه است و با بیرون رفتن توپ زمان متوقف می شود و امکان درخواست استراحت هم وجود دارد.

فوتسال نوع دیگری از فوتبال است که در زمین کوچکتر و معمولا داخل سالن بازی می شود. نام این ورزش از عبارت پرتغالی فوتبال د سالو می آید که ترجمه آن “فوتبال سالنی” است. طی دومین مسابقات قهرمانی جهان که در سال ۱۹۸۵ در مادرید برگزار شد، از عبارت اسپانیایی فوتبال سالا استفاده شد. از آن پس، تمام نام ها رسما و در کل دنیا به فوتسال تغییر یافته اند.

در فوتسال، می بینید که یک بازیکن چقدر استعداد دارد! پیروزی منتظر ماست!

ویژگی های بازی:

– گرافیک خوب سه بعدی

– کنترل های خوب

– حالت های مختلف بازی

– صدای خوب

– گیم پلی پر جنب و جوش

– محیط جذاب

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود بازی فوتسال Futsal Football 2 v1.3.2 اندروید

مطالب مرتبط