دانلود بازی شهر اژدها Dragon City v4.10.4 اندروید

دانلود بازی شهر اژدها Dragon City v4.10.4 اندروید

“Dragon City” از جمله بازی های جذاب در ژانر بوده که ورژن جدید آن در حال حاضر آمده است. در این بازی جزیره ها و اژدهای جدیدی وجود دارد، بنابراین بهتر است که شما برنامه را بروز رسانی کنید. دانلود و بروز رسانی آن کاملا رایگان است. برای برخی از کاربران اندروید که قبلا با این بازی آشنا بوده اند، این بازی جز محبوب ترین هاست. اما برای برخی از شما که در مورد اژدهای این شهر نمی دانند مختصری توضیح می دهیم. این بازی نبرد بین چند اژدها ست که شما می توانید بین چند اژدها با عناصر مختلف مانند آب ، خاک ، گیاهان و آتش است، انتخاب کنید البته هنوز هم می توانید انواع بیشتری از اژدها ها را داشته باشید.

در بازی Dragon City شما می توانید شهر خود را مطابق با خواسته های اژدها تعیین نمائید. و در این بازی می توانید با اژدهای بازیکنان دیگر مبارزه کنید. و از آن ها جایزه دریافت کنید، همچنین اگر تمایل داشته باشید اژدها شما میتواند ازدواج کند.

.اهداف تا به پایان رساندن موجودات ادامه دارند، شما می توانید با ورود به فیس بوک، جواهرها را دریافت کرده و جواهرهایی که برای بعضی بروز رسانی های ساختمان های موجود مورد استفاده قرار خواهند گرفت را ذخیره نمائید. برای بسیاری از شما که در زیستگاه Terra هستید، می توانید تا ۵۰۰ سکه بخرید. تا زمانی که به مرحله ۴ برسید تخم مرغ ها را باید بخرید و با رسیدن به این مرحله دیگر می توانید تا ۵۴ طلا در هر دقیقه بدست آورید.

Dragon City

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود بازی شهر اژدها Dragon City v4.10.4 اندروید

مطالب مرتبط