دانلود بازی زیبا و فکری Gummy Drop! v2.32.3 اندروید

دانلود بازی زیبا و فکری Gummy Drop! v2.32.3 اندروید

در این بازی هیجان انگیز و فانتزی شما باید با کنار هم قرار دادن پاستیل های یک شکل و هم رنگ، آن ها را از بین ببرید و به پیش روید! در واقع با این کار شما در حال انجام معماری هستید!

کسب امتیاز بیشتر با انجام ماموریت های هیجان انگیز
با انجام ماموریت ها و مراحل داخل بازی شما می توانید امتیاز کسب کنید و هرچه سرعت عمل و دقت شما در انجام ماموریت ها بیشتر باشد امتیاز شما نیز بالاتر خواهد بود. با کسب امتیاز شما می توانید سازه های معروف و بزرگی مانند برج سیدنی، ساخت قصر ملکه ویکتوریا و… را بسازید.

نابود کردن پاستیل ها با آیتم هعای جذاب
در بازی آیتم های جذابی برای از بین بردن پاستیل ها وجود دارد که با پیشروی در بازی بر تعداد این آیتم ها افزوده می شود.

قرعه کشی ها
آیا شما یک بازیکن واقعی هستید؟ پس می توانید با گذشت چند هفته از بازی کردن در قرعه کشی بازی شرکت کنید و برنده سکه و استفاده از سکه ها در بازی شوید. پس بخت خود را امتحان کنید.

رویداد ها
هر روز با رویدادی جدید در بازی رو به رو خواهید شد و همیشه بر تعداد این رویداد ها اضافه خواهد شد. در قسمت پایینی بازی شما می توانید رویداد ها را مشاهده کنید که آن ها به شما در کسب امتیاز کمک می کند.

بیش از ۱۰٫۰۰۰ جورچین در محیط متنوع برای شما تدارک دیده شده است که در کنار افکت ها و انیمیشن های جالب به حل کردن پازل ها مشغول شوید و در عین حال به گردشگری در اقصی نقاط جهان بپردازید. المان هایی که باید در کنار هم مچ کنید پاستیل های رنگارنگ و خوشمزه هستند که با ترکیب تعداد بیشتری از آن ها می توانید به بوستر ها و آپگرید های تاثیر گذار دست پیدا کنید. با سیاحت در کشور های مختلف جهان به مکان های تاریخی و مشهور از جمله برج ایفل، برج کج، پل های نام آشنا و … سر بزنید. همین حالا ماجرا جویی پاستیلی خود را آغاز کنید و مهارت خود را در بازی های جورچین سه تایی به چالش بکشید. به سرعت پاستیل ها را در کنار هم جور کنید و ساعت ها در گوشی ها و تبلت های اندروید خود سرگرم شوید. بازه مراحل این بازی از هر عنوان مشابه دیگر بسیار وسیع تر است که در ۲۰ شهر مختلف جهان تدارک دیده شده است.

بازی Gummy Drop! ساخته استودیو بازی Big Fish Games توانسته است امیتاز ۴٫۱ را در گوگل پلی از آن خود کند و در بین کاربران بسیار محبوب شده است. دانلود این بازی زیبا را به تمام دوستداران بازی های جورچین و فانتزی پیشنهاد می کنیم.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود بازی زیبا و فکری Gummy Drop! v2.32.3 اندروید

مطالب مرتبط