دانلود بازی دو نقطه Two Dots v3.14.1 اندروید – همراه نسخه مود

دانلود بازی دو نقطه Two Dots v3.14.1 اندروید – همراه نسخه مود

بازی “Two Dots” عنوانی جالب ، سرگرم کننده و منحصر به فرد برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های بوده و توسط استودیو بازی سازی Playdots ساخته و پرداخته شده است. این عنوان از بازی های اندروید به سبب برخورداری از گرافیک مینیمالیستی شایان تقدیر و منحصر به فرد ، سبک موضوعی متفاوت و جذاب و همچنین گیم پلی اعتیاد آور و کاربر پسندی که دارد توانسته است که تا کنون رضایت کاربران را جلب کرده و یک عنوان تحسین شده برای علاقه مندان به بازی های فکری می باشد. شایان ذکر است که این بازی تا به این لحظه موفق به کسب نمره ۴٫۲ از سوی حدود ۳۰۰٫۰۰۰ کاربر از سراسر کره خاکی در فروشگاه گوگل پلی شده است.

در بازی Two Dots به دو نقطه ی شجاع ماجرا بپیوندید در حالی که از تندرای قطبی عبور می کنید. از جنگل های آتشین عبور کنید و به کاوش در محیط ها و دنیا های مختلف بپردازید. در اعماق اقیانوس ها غوطه ور شده و ساعت ها در قالب یک بازی فکری که در بیش از ۷۰ کشور مختلف جهان مورد تحسین بوده است ساعت ها به سرگرمی چالشی و فعالیت مفید ذهنی در گوشی ها و تبلت های اندروید تان بپردازید.

در قالب ماجراجویی حماسی و پازلی بازی به وصل کردن نقطه ها مشغول شوید! گیم پلی بازی Two Dots بدین شکل است که باید نقاط هم رنگ را به طوری که بیش ترین بازدهی را داشته باشند به هم وصل کنید. هر چقدر نقاط همرنگ بیشتری به هم متصل کنید امتیاز بیشتری کسب می کنید و همچنین حجم بزرگتری از آن ها را از بین خواهید برد. چالش گیم پلی بازی از جایی شروع می شود که تعداد بسیار زیادی از نقاط همرنگ برای وصل کردن وجود دارد اما نمی دانید به چه صورت آن ها را به هم وصل کنید که بیشترین تعداد ممکن را در بر بگیرد. مراحل بازی بسیار اعتیاد آور هستند و بی تردید می توانند کاربر را ساعت ها با گوشی ها و تبلت های اندروید به چالش بکشند. بهترین استراتژی را در وصل کردن نقاط به کار گرفته و رکورد امتیازات را بشکنید.

Two Dots

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود بازی دو نقطه Two Dots v3.14.1 اندروید – همراه نسخه مود

مطالب مرتبط