دانلود بازی جزیره بهشت Paradise Island 2 V6.7.0 اندروید

دانلود بازی جزیره بهشت Paradise Island 2 V6.7.0 اندروید

Paradise Island 2 بازی “جزیره بهشت” یک بازی زیبا و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های شبیه ساز بوده و توسط استودیو بازی سازی Game Insight ساخته و پرداخته شده است. این عنوان از بازی های اندرویدی با وجود جزئیات و افکت های گرافیکی بسیار بالا و خیره کننده و سبک داستانی و گیم پلی فوق العاده سرگرم کننده خود توانسته است مخاطبان بسیاری را به سمت خود جذب نماید. این بازی در حال حاضر در فروشگاه گوگل پلی با نمره خوب ۴٫۳ در دسترس عموم کاربران اندروید سراسر کره خاکی می باشد.

قابلیت بازی به صورت چند نفره با دوستان و دیگر بازیکنان از سراسر جهان به صورت آنلاین به زیبایی هر چه تمام در این بازی تدارک دیده شده است. شهر توریستی خود را با استفاده از ساخت هتل های لوکس و چند ستاره ، قبول مهمان از شهر های دیگر و کامل کردن وظایفی که در طول مراحل بر عهده شماست ، بسازید و آن را مدیریت کنید. شما می توانید بهشت زمینی را با دستان خود تان بسازید.

یکی از بازی هایی که مدت ها انتظار برای انتشار آن کشیده شده است و در حال و هوای بازی های مدیریت اقتصادی می باشد. فرایند های اقتصادی و وظایف مدیریتی در این بازی به طور بسیار هوشمندانه ای شبیه سازی گردیده است و به جرات می توان آن را در ژانر شبیه ساز قرار داد. این بازی برای کسانی که از عاشقان موج های گرم اقیانوسی و خورشید دل انگیز ساحلی هستند توصیه شده است.

193

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود بازی جزیره بهشت Paradise Island 2 V6.7.0 اندروید

دانلود برنامه ایمو

مطالب مرتبط