دانلود بازی جذاب و زیبا Bloons TD 5 v3.8.2 +modاندروید – همراه نسخه مود

دانلود بازی جذاب و زیبا Bloons TD 5 v3.8.2 +modاندروید – همراه نسخه مود

بازی Bloons TD 5 عنوانی در سبک استراتژی میباشد که به تازگی توسط استودیو ninja kiwi ساخته و پرداخته شده و با قیمت حدود ۳ دلار در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود ۱۴۵ هزار نفر امتیاز فوق العاده ۴٫۵ از ۵٫۰ و بیش از ۵ میلیون بار دانلود را تجربه نموده است که نشان دهنده محبوبیت این بازی در میان کاربران اندرویدی میباشد.

همان طور که گفته شد بازی در یک عناوین استراتژی میباشد و گیم پلی آن به صورت برج های دفاعی دنبال خواهد شد. انواع و اقسام برج های دفاعی با ویژگی ها و قدرت های منحصربفرد در بازی گنجانده شده اند و شما میتوانید با انتخاب هر یک از آنان و با توجه به نوع استراتژی خود سطوح جذاب و هیجان انگیز بازی را تکمیل نمایید. هم چنین در طول نبرد میتوانید برج های قدرتمند خود را ارتقاء دهید تا نیرو های دشمن نتوانند از آنها عبور نمایند. Bloons TD 5 عنوانی بسیار زیبا با گرافیکی کارتونی و خارق العاده میباشد و به عنوان یکی از محبوب ترین بازی های استراتژی اندروید شناخته میشود.

لازم به ذکر است که بازی از طریق آپدیت های متعدد و منظم به روزرسانی خواهد شد و محتواهای هیجان انگیزی به آن افزوده میشود. هم چنین میتوانید برای دریافت پاداش های رایگان ویدئو های تبلیغاتی درون بازی را مشاهده نمایید که حجمی بسیار کم داشته و کمک فراوانی در پیشبرد بازی خواهد کرد.

89

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود بازی جذاب و زیبا Bloons TD 5 v3.8.2 +modاندروید – همراه نسخه مود

مطالب مرتبط