دانلود بازی تناوب پیچیده Warp Shift v1.0.6 اندروید – همراه دیتا + مود

دانلود بازی تناوب پیچیده Warp Shift v1.0.6 اندروید – همراه دیتا + مود

بازی “Warp Shift” عنوانی جذاب در سبک میباشد که به تازگی توسط استودیو مشهور Deep Silver ساخته و پرداخته شده و با قیمت ۲٫۹۹ دلار در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا ۲۳ نفر امتیاز ۴٫۲ از ۵٫۰ و بیش از ۵۰۰ بار دانلود را تجربه نموده است. در بازی فوق وارد جهانی فضایی خواهید شد و باید ماجراجویی هیجان انگیز را آغاز کنید. سفری که با پازل های منحصربفرد هوش شما را به چالش میکشد و حواستان را متمرکز خواهد کرد.

داستان بازی Warp Shift سفر دختری به نام Pi را روایت میکند که با دستیابی به تکه ای از شی باستانی در آن شی گرفتار میشود و باید با حل پازل های منحصربفرد خود را آزاد نماید. طراحی پازل ها به شیوه ای کاملا حرفه ای ساخته شده به گونه ای که باید برای هر حرکت خود فکر نمایید و در کل برای اینکه هر مرحله را با امتیاز ۳ ستاره به اتمام برسانید باید تمامی حرکات شما درست و صحیح باشد. هم چنین بازی دارای لوکیشن های متفاوت و بسیار زیبایی است که با جمع آوری ستاره ها میتوانید به آنها دسترسی پیدا کنید.

در طول سفرتان تکه ای که در آغاز سفر بدست آورده اید به شما کمک خواهد کرد و با پیشروی در بازی شما را راهنمایی میکند. بازی دارای گرافیک زیبا و جذابی بوده و سازندگان برای بهترین تجربه استفاده از هدفون و یا هندزفری را به کاربران پیشنهاد کرده اند.

Warp Shift

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود بازی تناوب پیچیده Warp Shift v1.0.6 اندروید – همراه دیتا + مود

مطالب مرتبط