دانلود بازی تام سخنگو تیرانداز حباب Talking Tom Bubble Shooter v1.4.2.126 اندروید

دانلود بازی تام سخنگو تیرانداز حباب Talking Tom Bubble Shooter v1.4.2.126 اندروید

قطعا تمامی بازیبازان اندرویدی یکی از عناوین محبوب و دوست داشتنی استودیو Outfit7 را تجربه کرده اند. از عنوان تام سخنگو گرفته تا آنجلا سخنگو. حال در بازی جدید این استودیو کاراکتر های عناوین قبلی دور هم جمع شده اند تا حباب های بازی را بترکانند. اگه علاقه مند به شخصیت های دوست داشتنی تام و آنجلا هستید و هم چنین از سبک بازی های تیراندازی به حباب لذت میبرید بی شک Talking Tom Bubble Shooter شما را جذب خود خواهد کرد.

وارد ماجراجویی هیجان انگیز بازی شوید و ماموریت های متعدد را همراه با دوستان تام و خود او یکی پس از دیگری به اتمام برسانید , باس فایت های بدجنس بازی را شکست داده و بدون وقفه به راه خود که سرشار از جذابیت و سرگرمی است ادامه دهید. هم چنین میتوانید تمامی شخصیت های بازی را همچون عناوین قبلی با سلیقه و میل خود شخصی سازی کنید.

هم چنین بازی از قابلیت چند نفره نیز بهره خواهد برد. شما میتوانید با دیگر بازیبازان جهان و یا دوستان خود به صورت آنلاین به رقابت پرداخته و رتبه خود در سطح جهان را بهبود بخشید. با پیشروی در بازی میتوانید به جز تام دوستان او را آنلاک کرده و آنها را همراه با خود به ماجراجویی شگفت انگیز بازی ببرید.

بازی دارای قدرت های ویژه ای از جمله بمب , لیزر و غیره میباشد که با پیشروی در باز میتوانید آنها را بدست آورده و از آنها در مواقع ضروری استفاده کنید. همچنین با شکست دادن هر یک از باس فایت های بازی استیکری به شما اهدا خواهد شد که ویژگی های جدید را به کاراکترها و قدرت های شما خواهد افزود.

بازی هیچ گونه پرداخت درون برنامه ای نخواهد داشت و تمامی آیتم ها از طریق سکه های مجازی بازی قابل خریداری میباشند. هم چنین میتوانید با کانکت شدن به اکانت فیسبوک خود دوستان خود را به بازی دعوت کنید.

Talking Tom Bubble Shooter توسط استودیو محبوب و مشهور Outfit7 ساخته و پرداخته شده است و تاکنون با مجموع آرا ۲۰۴ هزار نفر امتیاز بالا ۴٫۵ از ۵٫۰ و بیش از ۵۰ میلیون بار دانلود را تجربه نموده است.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود بازی تام سخنگو تیرانداز حباب Talking Tom Bubble Shooter v1.4.2.126 اندروید

مطالب مرتبط