دانلود بازی برج سازی Towers v3.4.033 اندروید

دانلود بازی برج سازی Towers v3.4.033 اندروید

عنوان هایی که در سبک آرکید برای سیستم عامل اندروید تولید می شوند همیشه طیف خاصی از کاربران این سیستم عامل محبوب را به خود اختصاص داده اند. این عناوین اگر با ایده ای خلاقانه همراه شوند، موفیقیت چشمگیری را در کارنامه تیم بازی سازی آن ثبت می نمایند. چالشی که احتمالا تیم بازی سازی MetaFun Games با آن روبرو بوده و به عقیده ما سربلند از آن بیرون آمده است. همانطور که متوجه شده اید بازی Towers در سبک آرکید بوده و توسط استدیو بازی سازی MetaFun Games روانه گوگل پلی شده است. این عنوان تا کنون موفق به کسب امتیاز نسبتا قابل قبول ۴٫۰ از ۵ شده و بیش از یک میلیون بار از این فروشگاه الکترونیکی دانلود شده است. جالب است بدانید که در ثبت امتیار نسبتا قابل قبول این بازی بیش از ۳۵ هزار نفر نقش داشته اند.

گیم پلی Towers بسیار ساده، روان و در عین حال چالشی می باشد. یادگیری فرمول پیشبرد بازی بسیاره ساده است اما قطعا برای استاد شدن در آن باید کمی بیشتر دقت کنید و مهارت بیشتری را کسب نمایید تا بتوانید رکورد بهتری را در بازی ثبت نمایید. داستان بازی از این قرار است که شما باید برج سازی کنید اما نه به روش معمول بلکه به روشی خیلی عجیب! به طوری که سازه هایی که از قبل آماده شده اند قرار است روی هم قرار گیرند اما ظاهرا راننده جرثقیلی که قرار است این کار را انجام دهد به شدت ناشی است. به طوری که نمی تواند جرثقیل را کنترل کند و این سازه ها مدام جا به جا می شوند و گوش به فرمان شما برای رها شدن هستند. کافیست تا بر روی صفحه نمایش تب کنید تا سازه رها شده و بر روی ساختمان قرار گیرد اما این کار به این سادگی ها هم نخواهد بود چراکه دقت و مهارت زیادی را می طلبد.

هر چقدر که در بازی پیشروی می کنید، سازه هایی که قرار است روی هم قرار گیرد کوچکتر شده و ظاهرا راننده جرثقیل ناشی تر می شود به طوری که با سرعت بیشتری سازه ها را تکان می دهد و از مسیر اصلی منحرف می کند.

در ابتدای بازی شما می تواند با خرج کردن سکه های نازنینتان یک ساختمان چند طبقه را از قبل تحویل بگیرید تا کار شما آسان تر شود اما باید مراقب باشید چراکه سکه هایتان محدود است و نمی توانید زیاد ولخرچی کنید! البته زیاد هم نگران نباشید چراکه با به پایان رساندن مراحل سکه دریافت می کنید و همچنین یک بازی فرعی در این عنوان گنجانده شده که به کمک آن می توانید امتیاز کسب کنید. به نظر ما همانقدر که بازی اصلی جذاب است، بازی فرعی نیز پتانسیلش را دارد تا به یک عنوان جذاب تبدیل شود!

در بازی فرعی شما یک مربع ۱۶ خانه ای در اختیار دارید که عدد هایی زوج که همه مضارب ۲ می باشند در آن نشان داده شده است. شما می توانید با در کتار هم قرار دادن عدد های شبیه به هم، آن ها را با هم جمع کرده و عددی بزرگتر خلق کنید. به همین ترتیب از عدد ۲ می توانید به عدد های بزرگی مانند ۲۵۶ و حتی بیشتر برسید. البته ما موفق به ثبت عدد بیشتر از ۲۵۶ نشدیم اما خوب خواستن توانستن است!

برای بازی کردن شما ۶ گزینه پیش رو دارید که هر گزینه و هر بخش خصوصیات مخصوص به خود را دارد و حتی طرح سازه ها و ساختمان های آن نیز متفاوت است. البته بخش ششم بازی را از همان ابتدا نمی توانید بازی کنید اما با پیشبرد بازی و کمی تلاش آن بخش هم باز خواهد شد.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود بازی برج سازی Towers v3.4.033 اندروید

ارتقا اندروید

مطالب مرتبط